Mohebban Almahdi

All The Data Are Gathered And Stored In Here

Mohebban Almahdi

All The Data Are Gathered And Stored In Here

دانلود

        *** بخش دانلود ***

اللهم عجل لولیک الفرج و النصر و اجعلنی من اعوانه و افسوس که جوان نمی داند و پیر نمی تواند

 

 

دانلود مداحی (مرثیه و مولودی)

نمایش جالب ماهی ها 

 

 

 

 

 

 

دانلود صوت و تصویر

گروه صوت و تصویر
به مناسبت فرارسیدن ایام محرم
نواهای مختلف زیارت عاشورای امام حسین(ع)

خبرگزاری فارس: علقمه بن محمد حضرمی از امام باقر(ع) نقل کرده است که حضرت فرمود: هر کس امام حسین(ع) را با این زیارت (زیارت عاشورا) زیارت کند خداوند متعال صدهزار هزار درجه به او بدهد و مثل کسی باشد که با امام حسین(ع) شهید شده باشد و از آن روزی که امام حسین(ع) شهید شده و هر پیغمبر و رسولی و هر کس که آن حضرت را زیارت کرده، خداوند ثواب همه آنها را در نامه اعمال او بنویسد.

 

گروه صوت و تصویر
مشروح اظهارات کردان در جلسه استیضاح

خبرگزاری فارس: پس از بحث و بررسی نظرات مخالفان و موافقان، سرانجام علی کردان با 188 رای موافق نمایندگان مجلس به استیضاح، از وزارت کشور رفت.

 

گروه صوت و تصویر
هشدار امام خمینی(ره) به کشورهای مسلمان درباره خطر رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: در این پیام امام خمینی(ره) ضمن انتقاد شدید از سکوت کشورهای مسلمان به آنها درباره خطر رژیم صیهونیستی هشدار می دهد.


 

گروه صوت و تصویر
محصولی وزیر کشور شد

خبرگزاری فارس: فایل صوتی صحبتهای صادق محصولی و رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت کشور.


گروه صوت و تصویر
اظهارات نوباوه در موافقت با استیضاح وزیر کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که آخرین مدرک تحصیلی کردان در صدا و سیما، فوق دیپلم است، خاطر نشان کرد: استیضاح کردان به نوعی اعاده حیثیت از نظام اسلامی است


اینها صحبتهای یک دوستدار حافظ است

خبرگزاری فارس: فایل صوتی مشروح سخنان حضرت آیت آلله العظمی خامنه‌ای در سال 1367 به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت حافظ


گروه صوت و تصویر
مشروح دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین نظام در روز عید فطر

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت فرمودند: فکر نکنید که امسال، سال آخر دولت است؛ نه. مثل کسى که پنج سال دیگر بناست کار بکند، کار بکنید؛ یعنى تصور کنید که این یک سال به اضافه چهار سال دیگر در ید مدیریت شماست.


گروه صوت و تصویر
خطبه های نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: نماز جمعه تهران در آستانه لیالی پربرکت قدر با شکوه معنوی فراوان، به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و با حضور انبوه مؤمنان روزه دار در دانشگاه تهران و خیابان های اطراف برگزار شد.


گروه صوت وتصویر:
مصاحبه آیت الله موسوی اردبیلی درحمایت از خاتمی تکذیب شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر آیت‌الله موسوی اردبیلی ضمن تکذیب انجام هرگونه مصاحبه ایشان درخصوص توصیه به مردم برای رای دادن به خاتمی، گفت: آیت‌الله موسوی‌اردبیلی هیچ مصاحبه‌ای در مشهد انجام نداده‌ و چنین اظهارنظری نکرده‌اند.


دعای روز چهارم

خبرگزاری فارس:


دعای روز سوم

خبرگزاری فارس:


صوت و تصویر
شعری منتشر نشده از حداد عادل تقدیم به رهبر انقلاب

خبرگزاری فارس: حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با جام جم به مناسبت آغاز بیستمین سال رهبری حضرت آیت الله خامنه ای که در ویژه نامه ی«تداوم آفتاب»به چاپ رسیده است، می گوید؛در همه دیدارها یک گفتگوی شعری هم با ایشان داشتیم.


گروه صوت و تصویر
گزارش پیگیری خبرگزاری فارس از داغ‌کردن 3 کودک بدسرپرست زنجانی

خبرگزاری فارس: در حالیکه دو روز از انتشار خبر داغ کردن سه کودک بد سرپرست در مرکز مهر زنجان می گذرد، هنوز دلایل بروز این حادثه مشخص نشده است.


گروه صوت و تصویر
بیانات مقام معظم رهبری هنگام حادثه ترور در 6 تیر60 در مسجد ابوذر

خبرگزاری فارس: بیانات مقام معظم رهبری و سخنرانی نیمه تمام ایشان هنگام حادثه ترور و سؤقصد نسبت به ایشان در 6 تیر سال 1360در مسجد ابوذر تهران.
گروه صوت و تصویر

گروه صوت و تصویر
پیام تبریک احمدی نژاد به مناسبت سال جدید میلادی

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور طی پیامی تصویری، میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت که با توجه به پخش این پیام از چندین شبکه تلویزیونی مطرح دنیا بازتاب‌های گسترده‌ای در سطح دنیا درپی داشت.


گروه صوت و تصویر
تصاویری از وضعیت زندانهای فرانسه

خبرگزاری فارس: این تصاویر که به صورت مخفی ضبط شده است نشان دهنده وضعیت فجیع زندانهای فرانسه یکی از مدعی ترین کشورها در زمینه آزادی و حقوق بشر است.


گروه صوت و تصویر
پاسخ امام به پیام پاپ ژان پل دوم در سال 1358

خبرگزاری فارس: فایل صوتی و تصویری بیانات امام خمینی(ره) در دیدار با نماینده پاپ ژان پل دوم


گروه صوت و تصویر
نشست خبری احمدی نژاد و نخست وزیر مالزی

خبرگزاری فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان پس از به امضا رسیدن سه یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و مالزی در حضور بداوی نخست وزیر مالزی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گروه صوت و تصویر
کفش خبرنگاران، در اوکراین نیز حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: اهور دمیتریو، خبرنگار اوکراینی با اعتراض به صحبتهای اوله ساسکین در مراسم افتتاحیه گشایش مرکز اطلاعاتی ناتو در بندر دریای سیاه کفش خود را به سوی وی پرتاب کرد و گفت: راه تغییر ذهن افرادی از این دست پرتاب کفش به سمت آنها است.


گروه صوت و تصویر
کفشهای خبرنگار عراقی بوش را ساکت کرد

خبرگزاری فارس: یک خبرنگار عراقی روز یکشنبه در هنگام برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مشترک نخست وزیرعراق با رئیس جمهوری آمریکا کفش های خود را به سوی جورج بوش پرتاب کرد و خطاب به بوش فریاد زد:« ای سگ این بوسه خداحافظی است.»


گروه صوت و تصویر
بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از دانشجویان پرشور دانشگاه علم و صنعت، با تبیین ویژگی‌ها و کارکردهای جنبش دانشجویی، دانشگاه را محل جوشش و اوج گیری دائم دو جریان حیاتی "علم و تحقیق" و "آرمانگرایی و آرمانخواهی"، خواندند.


گروه صوت و تصویر
جشن 60 سالگی بیانیه‌ حقوق بشر در غزه

خبرگزاری فارس: امروز در حالی شاهد 60 سالگی بیانیه‌ی حقوق بشر هستیم که مردم فلسطین به اندازه قدمت این طومار کاغذی تحت بی رحمانه‌ترین جنایات بشری بوده و هستند.


گروه صوت و تصویر
رونالدو جایزه توپ طلائی را دریافت کرد

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو در رای گیری ورزشی نویسان نشریه معتبر فرانس فوتبال موفق شد عنوان مرد سال 2008 اروپا را به خود اختصاص دهد و به آرزوی کودکیش یعنی دریافت توپ طلائی دست یابد.


گروه صوت و تصویر
اجرای موسیقی با سبزیجات

خبرگزاری فارس: گروهی از هنرمندان موسیقی در اقدامی جالب به اجرای کنسرت بوسیله میوه و سبزیجات پرداختند.


گروه صوت و تصویر
خروش وبلاگستان در حمایت از مظلومان غزه

خبرگزاری فارس: در فضای مسموم تبلیغات غرب و سکوت معنا دار شرق خون غیرت در رگهای اهالی وبلاگستان به جوش آمده است تا فریاد خاموش مردم بی دفاع غزه را به گوش آزاد مردان جهان برسانند و حقیقت این روزهای غزه را روایت کنند.


گروه صوت و تصویر
پاسداشت حرمت خون شهدا بر روی تاتامی

خبرگزاری فارس: شهناز میرحیدری یکی از قهرمانان و نمایندگان بانوان کاراته کای ایران در مسابقات جهانی ژاپن دیدن تصاویری از دفاع مقدس که حاوی ایثارگری رزمندگان بود را سبب قوی شدن انگیزه خود برای حفظ حجاب که موجب ممانعت از وی برای انجام مسابقه شد، اعلام کرد.


گروه صوت و تصویر
ارتفاع بی سابقه آب در شهر ونیز ایتالیا

خبرگزاری فارس: به دلیل وزش بادهای شدید و حرکت آب دریا به سمت ونیز ارتفاع آب در این شهر ساحلی به بی سابقه ترین میزان خود در 20 سال اخیر رسید.

 

دانلود فیلم و کلیپ

 

 

دانلود کتب فشرده 

 

 

عزیزان این کتابها فشرده شده می باشد با امید استفاده کامل شما و ترویج فرهنگ غنی شیعی و آرزوی تعجیل در فرج امام زمان 

(عجل الله تعالی فرجه شریف ) 

 

دوستان مراجعه کننده به دلیل تعدد کتابهای موجود امکان طبقه بندی کتابها که از انواع فرمتها می باشند نمی باشد ولی اغلب کتابها pdf می باشند که برای خواندن آن نیاز به برنامه Acrobat reader دارید و بقیه کتابها یا به صورت Zip یا Html یا Exe می باشند .
در ضمن با توجه به حساسیت موضوع کتاب و کتابخوانی در ضمن با توجه به اینکه افرادی در داخل و خارج از کشور دانسته یا ندانسته اقدام به ترویج فرقه های ضاله پرداخته و قصد شبهه انداختن در ذهن جوانان را دارند و با تایپ و در اختیار گذاشتن کتبی مانند آیات شیطانی, کلیسای پیروز, کلام مسیحی , چرا مسیحی هستم؟ , شناخت فرقه های مسیحیت, شانزدهمین زن محمد (ص) , کتب فرقه ضاله بهائیت و کتابهائی ار این دست خواهشمندیم در صورت تمایل این وبلاگ را تا حد امکان به دوستان و آشنایان اعلام و مبلغ فرهنگ غنی شیعی باشید .
در ضمن کتابهای تایپ شده یا کتابهای آماده خود را از طریق مکاتبه با ایمیل جهت اشتراک همگانی با ما در میان بگذارید . ان شا الله زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (روحی و ارواح العالمین له الفدا) باشیم .

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

ورود به بخش دانلود کتاب

                                                                                                    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد